De huidige wegenstructuur moet aangepakt worden, zodat er minder verkeer en asfalt komt.

04-05-2020
66 keer bekeken 4 reacties

Denk met ons mee! We horen graag welke kansen jij ziet voor dit gebied. Hieronder vind je een aantal stellingen, waarop je steeds met ‘eens’ of ‘oneens’ kunt reageren. Gewoon door op de button in de afbeelding te klikken. Iedere reactie is waardevol. 

Wil je ook een toelichting achterlaten bij je keuze? Klik dan op de ‘lees meer’ tekst onder de stelling en laat daar je reactie achter.

Wil je daarnaast ideeën, dromen en suggesties met ons delen voor dit gebied, laat dan een open reactie achter.   

Filter op thema:

Op de hoogte blijven?

Meld je aan voor de nieuwsbrief!

 

 

 

Stellingen:

Thema: verkeer. Het gebied van station Oost en omgeving ligt zeer centraal én is goed bereikbaar. Het gebied wordt omsloten en ontsloten door meerdere grotere wegen. Ook in het gebied zelf zijn er meerdere wegen en fietspaden.

Moet de structuur van wegen blijven zoals die nu is? Vind je dat er een tekort is aan wegen en paden, of mag het juist wel iets minder? Mogen andere (en nieuwe) manieren van vervoer meer aandacht krijgen?

Afbeeldingen

Parkeren, verkeer, smart mobility

Stemmen

193 totaal
140 eens
53 oneens

Reageren

Twitter

4  reacties

Velden met een * zijn verplicht.

We gebruiken CAPTCHA als controlemiddel om spam tegen te houden. Vink de checkbox aan om door te gaan. Mogelijk wordt er gevraagd om bepaalde afbeeldingen te selecteren.

Een momentje...
Harry van Haren 11-05-20 om 10:59

met name de kruising Zandzuigerstraat, Bruistensingel, Hervensebaan neemt onnodig veel ruimte in die beter voor andere functies valt te gebruiken.

Bewoner 09-05-20 om 23:34

Eens, goede maar vooral ook veilige doorstroming van het verkeer. Sitmuleren van het gebruik van OV, fiets e.d. 

Anoniem 08-05-20 om 17:37

Met name de verkeerstromen op de structuurweg zijn erg hoog, met extra woningbouw wordt die drukte alleen maar groter, met kans op filevorming en extra overlast voor de huidige bewoners. Wellicht door de huidige structuurweg te verleggen door het industriele park aan de noordzijde van het spoor, kun je wellicht toekomstige extra verkeerstromen beter afwikkelen.

En vanuit het (in de toekomst mogelijk ondergrondse) transferium meer gelegenheid voor bijvoorbeeld (deel)fietsen als transport naar de binnenstad ter vermindering van het aantal bussen. Ook dient er veel meer gebruik gemaakt te worden van station Oost als vervolgtransportmiddel vanuit het transferium.

Dus slimmer transport ipv meer asfalt.

Anoniem 08-05-20 om 12:04

Busbanen aanleggen voor goed OV. in goed aansluiting met station Oost

Op de hoogte blijven?
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.

Lees hier onze huisregels

Vragen of opmerkingen?
Neem contact op!

 

 

Cookie-instellingen